A szerződés általános feltételeiként a következő linken található szabályozást tekintjük irányadónak: http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html
Garanciális probléma:
A reklamációt minden esetben írásban kérjük az info@vetitestech.hu email címre eljuttatni a gyártási szám (serial number) feltüntetésével. A problémát fotókkal kérjük illusztrálni a minél teljesebb dokumentálásához. A fotó(ka)t és a probléma leírását továbbküldjük a gyártónak. Miután a gyártó elismerte a garanciális problémát, a termék oda-visszaszállíttatását saját költségen intézzük. Fontos feltétel a termék megfelelő csomagolása, ezért tanácsos az eredeti csomagolást a garancia idő lejártáig megőrizni! Az eredeti csomagolás megőrzése az álatalunk forgalmazott termékek speciális jellegéből következik. A termékek biztonságos szállításását az eredeti csomagolás garantálja. A vetítővászon és a projektor szállítása nagyon kényes feladat, ezért a megfelelő csomagolás nélkül fel sem veszi a szállító cég, másrészt a megfeleleő csomagolás nélküli szállítás azzal a veszéllyel jár, hogy a termékben az esetlegesen reklamált hibánál nagyobb károsodás keletkezik.
Az esetlegesen felmerülő garanciális probléma rendezésekor Vevő köteles a jóhiszeműség és tisztesség általános kövretelménye szerint együttműködni, hogy a panasz minél gyorsabban és megnyugtató módon rendeződjék. Helytelen együttműködés esetén (pl. idő húzása…) Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a garancia rendezését határidőhöz kösse!
Elállási jog gyakorlása:
Cégünk nem webshopként működik. Legfőbb igyekezetünk, hogy a Vásárló a vásárlást megelőzően minden szükséges tájékoztatásban részesüljön. Honlapunkat folyamatosan tökéletesítjük a minél pontosabb tájékoztatás érdekében. Ezen felül, a kiválasztott termékről részletes ajánlatot küldünk pdf. és kép információkkal, továbbá igény esetén Vásárlóval részletekbe menően konzultálunk a vásárlást megelőzően.
Elállási jog gyakorlása esetén Vásárló köteles a jogszabályban rögzített feltételek mellett a megvásárolt árut hiánytalan állapotban és eredeti csomagolásban visszaküldeni.
Az eredeti csomagolás megőrzésének fontossága az általunk forgalmazott termékek speciális jellegéből következik. A termékek biztonságos szállítását és további értékesíthetőségét az eredeti csomagolás teszi lehetővé.
A visszaszállítás költsége Vásárlót terheli.
A jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint Vásárló a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul kell döntsön a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.
Elállási jog gyakorlása esetén abban az esetben tudjuk a kifizetett összeget visszatéríteni a vásárlónak, ha megbizonyosodtunk róla, hogy a terméket csak kipróbálta, de ezen felül nem használta. A további használatból fakadó értékcsökkenésért Vásárló felelősséggel tartozik vállakozásunk felé. A használatból fakadó értékcsökkenést Vásárló köteles vállakozásunknak megtéríteni.
Elállási jog gyakorlása esetén a terméket csak előzetes egyeztetés után lehet az eladónak visszaküldeni.
Abban a speciális esetben nem alkalmazható Vásárló elállási joga:
1.) ha a megrendelt árut kifejezetten egyedi kívánságára gyártatjuk
2.) ha olyan speciális paraméterekkel rendelkező terméket rendel, melyet Vásárló kifejezett kívánságára szállíttatunk be az országba.
Ezen kitételt megrendeléskor minden alkalommal jelezzük Vásárló felé.
Mi a teendő, ha a termék sérült csomagolásban érkezik?
Átvételkor Vásárlónak minden esetben jegyzőkönyveztetnie kell a problémát a Szállítóval, és a sérülésről- igazolásképp- fotót, fotókat is kell mellékelnie. Így lehet egyértelműen bizonyítani, hogy a sérülés a szállítás mely szakaszában keletkezett. Tanácsos a csomagolást Szállító jelenlétében kibontani, hogy az esetleges belső sérülésekről megbizonyosodjanak.